Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een reservering maken?

Naast online boeken kunt u ook telefonisch reserveren door te bellen naar +31 (0)85 489 90 19. Ook kunt u een e-mail sturen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij zullen dan z.s.m. contact met u opnemen.

Hoe kan ik een reservering via de website maken?

Via 'zoek een hotel' kunt u op hotel, plaats of provincie zoeken. Rechts in beeld worden de beschikbare arrangementsprijzen weergegeven en kunt u doorklikken voor meer informatie over het hotel en de aangeboden hotelarrangementen. Vervolgens kunt u via de button ‘reserveer’ een reservering maken.

Verschijnt de button ‘kies datum’ dan is het arrangement niet voor de ingevoerde datum en/of periode beschikbaar. U kunt vanuit hier wel eenvoudig een andere beschikbare aankomstdatum kiezen.

Via het reserveringsformulier vult u de benodigde gegevens in. Wanneer u alle gegevens hebt ingevuld en akkoord gaat met de algemene voorwaarden kunt u de reservering verzenden.

U wordt omgeleid naar de betalingsmodule van Buckaroo om de direct te betalen kosten te voldoen. Dit kan via Ideal, Bankoverschrijving, Paypal of een Eenmalige machtiging/incasso. Na het voldoen van de betaling ontvangt u de reserveringsbevestiging per e-mail. Indien u kiest voor bankoverschrijving ontvangt u een 2e mail met betaalinstructies.

Wanneer u geen bevestiging ontvangt (controleer a.u.b. ook uw ongewenste mailbox) of wanneer u een melding krijgt waardoor u de reservering niet kunt afronden, kunt u contact met ons opnemen door te bellen met +31 (0)85 489 90 19 of een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 

Hoe kan ik een reservering wijzigen?

Voor het wijzigen van een reservering kunt u tijdens openingstijden (werkdagen tussen 09.00 en 17.30 uur) telefonisch contact opnemen met Goedverblijf.nl via +31 (0)85 489 90 19. Buiten openingstijden kunt u rechtstreeks contact opnemen met hotel. U vindt de gegevens in de bevestiging.

Hoe kan ik een reservering annuleren?

Op alle reserveringen zijn de algemene voorwaarden zoals vermeld op deze website van toepassing. Daarnaast zijn de annuleringsvoorwaarden van het hotel – zoals vermeld in het hotelprofiel op onze site - van kracht. Veel hotels hanteren de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH). U kunt deze nalopen op de site van Koninklijke Horeca Nederland (KHN). Indien er aan een annulering kosten verbonden zijn dan dienen deze aan het hotel te worden voldaan. De reserverings-/administratiekosten  worden bij een annulering niet gerestitueerd.

Is het ontbijt bij de prijs inbegrepen?

Door op >Toon inhoud achter de arrangementsnaam te klikken verschijnt de inhoud van het hotelarrangement. Bij het reserveren van een losse kamer overnachting staat eveneens vermeld of het ontbijt bij de overnachting is inbegrepen of dat dit exclusief is.

Wat gebeurt er als ik een reservering maak?

Wanneer u via de website een reservering maakt, wordt er gevraagd om direct een bedrag (veelal uitsluitend de reserveringskosten à € 7,50)  te betalen middels iDEAL, Bankoverschrijving, Paypal, Visa, Mastercard, Eenmalige machtiging / incasso of de cadeaubon van Goedverblijf.nl. Na het voldoen van de betaling ontvangt u direct de bevestiging. Wanneer u telefonisch reserveert  wordt er gevraagd € 7,50 reserveringskosten te betalen middels een eenmalige machtiging of via een mail met betaalinstructies. Wanneer u de bevestiging per post wenst te ontvangen, ontvangt u deze binnen 3 werkdagen.

Is het mogelijk eerder in te checken dan staat aangegeven?

Wanneer u eerder wenst in te checken dan staat aangegeven, kunt u rechtstreeks contact met het hotel opnemen om dit te vragen.

Is het mogelijk om later uit te checken dan staat aangegeven?

Wanneer u later wilt uitchecken dan staat aangegeven, kunt u rechtstreeks contact met het hotel opnemen om dit te vragen. Bij beschikbaarheid is het vaak mogelijk een late check out bij te boeken.

Wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn reservering?

Wanneer u telefonisch of via de website een reservering maakt, wordt er binnen 24 uur een bevestiging per mail naar u toegestuurd.  Wanneer u de bevestiging per post wenst te ontvangen, ontvangt u deze binnen 3 werkdagen.

Is het mogelijk om een extra bed voor een kind op de kamer te plaatsen?

Vaak is dit mogelijk, hiervoor gelden vaak andere tarieven en voorwaarden. De prijzen van de arrangementen op de website zijn op basis van 2 personen. Voor het plaatsen van een extra bed kunt u telefonisch contact opnemen met Goedverblijf.nl via +31 (0)85 489 90 19 of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Is het mogelijk om een groepsreservering te maken?

Dit is vaak mogelijk, hiervoor gelden vaak andere tarieven en voorwaarden. De prijzen van de arrangementen op de website zijn op basis van 2 personen. Voor het plaatsen van een extra bed kunt u telefonisch contact opnemen met Goedverblijf.nl via +31 (0)85 489 90 19 of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Is het mogelijk om een arrangement meerdere keren achter elkaar te reserveren?

Dit is afhankelijk van het arrangement en de beschikbaarheid van het hotel mogelijk. Het is echter niet mogelijk om een arrangement meerdere malen achtereen in 1 boeking te boeken. U dient zodoende meerdere boekingen te doen. Indien u een arrangement wilt verlengen o.b.v. logies/ontbijt dan is dit ook vaak mogelijk. Wanneer u de gewenst verblijfsduur invoert worden automatisch de tarieven inclusief de verlenging getoond.

Waar kan ik terecht met vragen over een arrangement?

Hiervoor kunt u telefonisch contact opnemen met Goedverblijf.nl via +31 (0)85 489 90 19 of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. 

Vanaf welke leeftijd kan ik reserveren?

De hoofdboeker dient minimaal 18 jaar oud te zijn.

Worden de prijzen per persoon of per kamer berekend?

De prijzen van een arrangement worden per persoon weergegeven. Prijzen van losse kamerovernachtingen worden per persoon per nacht weergeven. De beschikbaarheidskalender welke bij ieder arrangement of overnachting wordt weergegeven vermeld de prijzen per persoon voor de geselecteerde verblijfsduur.

Welke extra kosten worden er nog berekend bij de reservering?

Per reservering wordt eenmalig een bedrag van € 7,50 aan reserveringskosten berekend. Verder kan het hotel extra kosten berekenen, zoals verblijfsbelasting en andere bijkomende kosten. Deze staan vermeld in de sectie ‘Belangrijke hotel informatie van het hotel’ en op de bevestiging. Deze kosten worden ter plaatse bij het hotel voldaan.

Hoeveel moet ik betalen om kinderen mee te nemen?

Indien er kortingen gelden voor kinderen dan staat dit vermeld in de sectie ‘Belangrijke hotel informatie van het hotel’. Kinderkortingen zijn meestal uitsluitend geldig indien er tevens 2 volbetalende personen op de kamer verblijven. Dit verschilt echter per hote. Voor meer informatie kunt utelefonisch contact opnemen met Goedverblijf.nl via +31 (0)85 489 90 19 of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. 

Zijn belastingen bij de kamerprijs inbegrepen?

BTW wel, verblijfsbelasting (indien van toepassing) niet.

Worden er reserveringskosten berekend?

Ja, Goedverblijf.nl berekent € 7,50 reserveringskosten per reservering.

Is het mogelijk om een eenpersoonskamer te reserveren?

Wanneer het hotel deze aanbiedt en de kamer beschikbaar is, is het mogelijk een eenpersoonskamer te reserveren. Het is ook mogelijk om een tweepersoonskamer voor eenpersoonsgebruik te boeken. In de meeste gevallen berekenen de hotels hiervoor een toeslag. Deze wordt tijdens het boeken automatisch getoond.

Is het mogelijk om met 3 volwassenen op 1 kamer te overnachten?

Vaak is dit mogelijk, hiervoor gelden vaak andere tarieven en voorwaarden. De prijzen van de arrangementen op de website zijn op basis van 2 personen. Voor het plaatsen van een extra bed kunt u telefonisch contact opnemen met Goedverblijf.nl via +31 (0)85 489 90 19 of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Zijn er ook kamers voor mindervaliden beschikbaar?

Wanneer het hotel deze aanbiedt en de kamer beschikbaar is, is het mogelijk een mindervalide kamer te reserveren. U kunt dit vinden in de in de sectie ‘Belangrijke hotel informatie van het hotel’. Voor het reserveren van een mindervalide kamer kunt u telefonisch contact opnemen met Goedverblijf.nl via +31 (0)85 489 90 19 of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Is het mogelijk om een luxer kamertype te reserveren?

Wanneer het hotel deze aanbiedt en de kamer beschikbaar is, is het mogelijk een luxere kamer te reserveren. Voor het reserveren van een luxere kamer kunt u telefonisch contact opnemen met Goedverblijf.nl via +31 (0)85 489 90 19 of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Zijn er extra kosten verbonden aan een kamer met uitzicht?

Hier kunnen extra kosten aan verbonden zijn, dit wordt bij de kameromschrijving en prijs aangegeven.

Kan ik mijn huisdier meenemen?

Dit is afhankelijk van de voorwaarden van het hotel, de prijs verschilt tevens per hotel. Of het mogelijk is een huisdier mee te nemen en welke kosten hier aan verbonden zijn, wordt beschreven in de ‘sectie ‘Belangrijke hotelinformatie’.

Wat zijn de kosten van een huisdier?

Dit is afhankelijk van de voorwaarden van het hotel, de prijs verschilt tevens per hotel. Of het mogelijk is een huisdier mee te nemen en welke kosten hier aan verbonden zijn, wordt beschreven in de sectie ‘Belangrijke hotelinformatie’.

Houdt het hotel rekening met allergieën en dieetwensen?

Bij reservering kunt u allergieën en dieetwensen doorgeven, het hotel zal zijn uiterste best doen hier rekening mee te houden.

Kan ik de kosten voor de hotelovernachting vooraf betalen?

De kosten van het verblijf en de aanvullende kosten worden (tenzij anders vermeld) ter plaatse bij het hotel voldaan. De reserveringskosten worden direct bij het maken van de boeking verrekend. Indien u de kosten voor het verblijf vooraf wenst te voldoen dan kunt u dit tijdens uw boeking aangeven in het opmerkingen veld. Wij nemen dan contact met u op.

Waarom moet ik een aanbetaling doen?

Er wordt € 7,50 aan reserveringskosten berekend per reservering. Voor bepaalde aanbiedingen wordt een vooruitbetaling gevraagd. Dit staat dan tijdens het boekingsproces duidelijk vermeld. Eventuele bijkomende kosten zoals bijvoorbeeld verblijfsbelasting en parkeerkosten staan vermeld in de sectie ‘Belangrijke hotel informatie’ van het hotel. Deze kosten worden altijd ter plaatse bij het hotel voldaan.

Ik wil de reserveringskosten betalen, maar het lukt niet. Wat moet ik doen?

Wanneer er een fout ontstaat bij het maken van een reservering of het betalen van de reserveringskosten, kunt u telefonisch contact opnemen met Goedverblijf.nl via +31 (0)85 489 90 19 of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Op welke manieren kan ik betalen?

Via iDEAL, Bankoverschrijving, Paypal, Visa, Mastercard, Eenmalige machtiging / incasso of een Cadeaubon van Goedverblijf.nl

Wanneer moet de overnachting worden betaald?

Bij incheck of uitcheck in het hotel (tenzij anders vermeld).

Wanneer is de reservering definitief?

Wanneer u de reserveringsbevestiging per e-mail of per post heeft ontvangen.

Wat moet ik doen als ik geen bevestiging heb ontvangen?

Indien u over een e-mail adres beschikt wordt de boeking binnen 1 uur na het maken van de boeking aan u bevestigd. Indien de bevestiging per post wordt verzonden ontvangt u deze binnen 3 werkdagen. Wanneer u binnen 3 werkdagen geen bevestiging heeft ontvangen, kunt u telefonisch contact opnemen met Goedverblijf.nl via +31 (0)85 489 90 19 of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Ik heb de reservering definitief gemaakt, maar er wordt een foutmelding weergegeven. Wat moet ik doen?

Wanneer er een fout ontstaat bij het maken van een reservering of het betalen van de reserveringskosten, kunt u telefonisch contact opnemen met Goedverblijf.nl via +31 (0)85 489 90 19 of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Wat gebeurt er als het hotel is volgeboekt?

Het kan onverhoopt voorkomen dat het door u geselecteerde hotel geen kamers meer beschikbaar heeft. In dit geval nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op en proberen wij een vergelijkbaar en passend alternatief te bieden. U bent uiteraard niet verplicht om op dit aanbod in te gaan.

Hoe kan ik de aankomstdatum van mijn reservering wijzigen?

Voor het wijzigen van een reservering kunt u telefonisch contact opnemen met Goedverblijf.nl via +31 (0)85 489 90 19. Indien het een wijziging op het laatste moment betreft en wij niet geopend zijn dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met het hotel. U vindt het telefoonnummer in de bevestiging. Wij zijn op werkdagen van 9.00 tot 17.30 uur telefonisch bereikbaar en ’s zaterdags tussen 10.00 en 16.00 uur,

Hoe kan ik het aantal personen, het hotel of arrangement wijzigen?

Voor het wijzigen van een reservering kunt u telefonisch contact opnemen met Goedverblijf.nl via +31 (0)85 489 90 19. Indien het een wijziging op het laatste moment betreft en wij niet geopend zijn dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met het hotel. U vindt het telefoonnummer in de bevestiging. Wij zijn op werkdagen van 9.00 tot 17.30 uur telefonisch bereikbaar en ’s zaterdags tussen 10.00 en 16.00 uur.

Hoe kan ik een reservering annuleren?

Op het moment dat een boeking definitief is (u heeft een boekingsbevestiging ontvangen), gelden de annuleringsvoorwaarden van het hotel  zoals vermeld in de bevestiging. Voor het annuleren van een reservering kunt u telefonisch contact opnemen met Goedverblijf.nl via +31 (0)85 489 90 19. Indien het een annulering op het laatste moment betreft en wij niet geopend zijn dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met het hotel. U vindt het telefoonnummer in de bevestiging. Wij zijn op werkdagen van 9.00 tot 17.30 uur telefonisch bereikbaar en ’s zaterdags tussen 10.00 en 16.00 uur. Indien er kosten aan het annuleren verbonden zijn dienen deze aan het hotel te worden voldaan. Bij een annulering worden de reserveringskosten niet gerestitueerd.

Kan ik een annuleringsverzekering afsluiten?

Goedverblijf.nl biedt geen mogelijkheden voor het afsluiten van een annuleringsverzekering. U kunt deze uiteraard wel elders afsluiten.

Wat houden de Uniforme Voorwaarden Horeca/UVH in?

Voor de Uniforme Voorwaarden Horeca verwijzen wij u graag naar http://www.khn.nl/downloads

Hoe gaat Goedverblijf.nl om met persoonsgegevens?

Wij respecteren en beschermen de privacy van alle gebruikers van Goedverblijf.nl en zorgen dat uw persoonsgegevens vertrouwelijk worden behandeld. Wij stellen uw gegevens niet ter beschikking aan derden.

Hoe kan ik contact opnemen met Goedverblijf.nl?

U kunt op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.30 uur en ’s zaterdags tussen 10.00 en 16.00 uur telefonisch contact opnemen met Goedverblijf.nl via +31 (0)85 489 90 19 of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Waar kan ik terecht met klachten?

Klachten/opmerkingen wat betreft het hotel (arrangement, kamer, service) kunt u het beste ter plaatse in het hotel melden. Zodoende geeft u het hotel de gelegenheid om het probleem ter plekke weg te nemen. Wilt u na uw verblijf een klacht melden dan ontvangen wij deze graag uiterlijk één maand na het verblijf via het e-mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Wij streven ernaar om binnen drie werkdagen de klacht in behandeling te nemen.

(HTML h3) End FAQ (faq terminating line)

 

Contact

Vragen of telefonisch reserveren?
We staan klaar om uw vragen te beantwoorden!

Telefoon: +31 (0)85 489 90 19
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Online chat: start de chat

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.30 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur