Golden Tulip Noordwijk Beach

Koningin Wilhelminaboulevard 8, 2202 GS, Noordwijk, Zuid-Holland, Nederland

Beoordeling van Golden Tulip Noordwijk Beach

Totale hotel score:

7.9
Gebaseerd op 211 beoordelingen

Beoordelingen zijn geschreven door gasten na hun verblijf bij Golden Tulip Noordwijk Beach.

Opbouw score Golden Tulip Noordwijk Beach :

Algemene waardering

7.8
 

Ligging

8.9
 

Service

8.3
 

Verhouding prijs/kwaliteit

7.9
 

Eten

7.9
 

Kamers

7.1
 

Kindvriendelijkheid

7.1
 
Resultaten 1 - 50 van 211
8.2
Van Wieren
1
Nederland
januari 08, 2019
Hotel ligt dicht bij het strand aan de boulevard. Keurige kamer. Ontbijt was prima. Eten was ook smaakvol.
Bij het eten duurde het lang (30 min.) voordat we een drankje hadden. Er was te weinig personeel voor teveel mensen. Parkeren is vrij duur, ruim €15,- per nacht.
7.7
Roelfs
4
Nederland
januari 08, 2019
Ontbijt en diner waren perfect en kamers waren ook ok
8.2
Dassen-Koeling
4
Nederland
januari 03, 2019
Mooie locatie, fijne bedden
Badkamer erg klein. Diner van arrangement had erg beperkte keuze. Ontbijt prima...
8.7
Van den Eijnden
1
Nederland
januari 03, 2019
Voor herhaling vatbaar
Prima kamer, maar de badkamer is erg klein, helaas. Als je onder de douche staat moet je zo voorzichtig doen, anders stroomt het water zo de hal in. Met het gevolg dat je veel handdoeken op de grond moet leggen, die dan weer de was in moeten , dus ook slecht voor jet milieu. Misschien een dun wandje, of een drempel?
6.9
Raadschelders
1
Nederland
januari 02, 2019
Veel honden in het hotel. 2 losse bedden op wieltjes die kraakte en piepte
9.3
Bosscha
3
Nederland
januari 01, 2019
Heerlijk!
Wij kwamen samen met onze dochters van 0 en 3 jaar. Onze oudste dochter slaapt nog tussen de middag. Wat is het dan fijn dat een hotel hierin tegemoet komt. Zo mochten we eerder inchecken zodat zij kon slapen. Dit hebben wij ook wel eens anders meegemaakt. Ook bij binnenkomst en weggaan is er aandacht geweest voor haar. Dit vonden wij heel leuk! Wat haar betreft wilde ze snel weer op mini-vakantie naar een hotel!
7.9
Thomas
1
Nederland
december 31, 2018
Prima, gastvrij en gezellig
7.7
van den Haak
Nederland
december 28, 2018
Aardig personeel. Men was zo vriendelijk om een aanpassing van de kamer te doen, (wel met bijbetaling)
Badkamer was erg koud. Gehorig. Men hoort in de hotelkamer de afvoer van de andere hotelkamer.
8.1
Gotlieb
Nederland
december 22, 2018
We waren voor slapen en eten.Overdag waren we op omgevingverkenning.
Personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig.Kamer een beetje klein,maar hoorde blijkbaar bij de prijs. Kamer was heel schoon. Al met al kijken we tevreden terug.We waren zonder kinderen.
7.8
Janssen
1
Nederland
december 19, 2018
fijn hotel zo aan de boulevard; ook dat de honden welkom zijn.
We hadden de hond meegenomen; je moet er wel voor betalen maar... - we mochten niet in het restaurant komen met de hond; dus hebben het ontbijt en het diner in het cafe genuttigd; ik zag dat sommige gasten wel hun hond het restaurant meenamen - jammer dat er verder niets voor de hond is geregeld; geen drinkbakjes of een welkomspakket voor de hond (met daarin snoepjes of een kauwbot) etc. dit zou een welkome service zijn.
8.4
Pompies
2
Nederland
december 17, 2018
het was voor herhaling vatbaar, een fijn verblijf. heerlijk die welness.
8.6
Kat
1
Nederland
december 09, 2018
Heel gezellig en heel goed we hebben genoten
Kamer goed schoon maar heel klein goed verbouwd.
8.3
Witteveen
1
Nederland
december 06, 2018
uitstekende service, mooi dicht bij het strand. Jammer dat er geen parkeerplekken bij zijn
4.5
Nijboer
Nederland
december 05, 2018
Zeer teleurstellend
We hebben nog nooit in ons leven zo'n slecht hotel gehad. Aan het eten zat kraak noch smaak. Als gast wil je verwend worden. De 10 spruitjes, de helft niet gaar, de aardappelpuree en een plak vlees met jus uit een pakje. Dit verwacht je in een gaarkeuken. Zeer teleurstellend. Ook het voor en nagerecht hadden nooit een kok van dichtbij gezien. Het ontbijt was wel goed. De kamer was zo klein dat we nauwelijks rond ons bed konden lopen. Na protest kregen we een grotere kamer. Maar ook deze kwam ons gedateerd over. En hoe verzin je een glazen deur naar een piep klein toilet en douche. Het personeel was vriendelijk.
8.2
Reininga
1
Nederland
december 04, 2018
2 dagen uitwaaien en zee, gecombineerd met Soldaat van Oranje.
prima, maar wat kleine kamer. Prachtig uitzicht op zee! De glazen deur naar de badkamer is niet 100% ondoorzichtig, dit is vervelend met het oog op de privacy tijdens de toiletgang. Belangrijkste minpunt: de badkamer heeft geen verwarming en was bij aankomst en de eerste uren daarna erg koud. Na een opmerking daarover aan de receptie een elektrische ventilatorkachel gekregen en daarmee de badkamer op temperatuur gebracht. Dit is m.i. een onbegrijpelijke omissie: zo te zien is de badkamer recent verbouwd en keurig, een vierkante meter elektrische vloerverwarming was een kleine extra investering geweest en had voor een aangenaam comfort gezorgd. Echt een foutje!!
8.3
Sommer
1
Nederland
december 04, 2018
uitstekende aanbieding
7.8
Brouwer
1
Nederland
december 03, 2018
Het was een goed verblijf
De kamers aan de landzijde waren in onze ogen een hok met bed. We hebben een up-grade gedaan naar een kamer aan de zeezijde. In onze ogen een dure bijkomstigheid. € 10 per nacht per echtpaar was in onze ogen genoeg geweest.
5.9
Tinga
3
Nederland
november 29, 2018
Het ontbijt, diner en de klantvriendelijkheid maakt veel goed in het hotel. Het hotel zelf is oubollig, de kamers zijn ouderwets en ontzettend gehorig. Wij hadden de schimmel in de badkamer staan en er was slecht schoongemaakt.
Toen wij in onze kamer kwamen waren wij niet enthousiast. De kamers zijn donker en ontzettend gehorig. Onze buren kwamen pas tegen middernacht op hun kamer en hadden daarna nog seks, waar we jammer genoeg elke minuut van hebben meegemaakt. Toen we onze kamer op kwamen zagen we vlekken op tafel, er hing nog een pluk haar in de badkamer en de douchecabine was te ranzig voor woorden. Die kunnen de schoonmaaksters al tijden niet meer goed schoon krijgen vanwege de schimmel.
9.8
Poortinga
2
Nederland
november 26, 2018
Gastvrij, schoon en lux
Een mooie aanbieding die leidt tot het vaker bezoeken van Golden Tulip
8.6
Kramer
Nederland
november 26, 2018
Heerlijk uitgewaaid
Kamer was niet stofvrij.
9.2
Kroeze
Nederland
november 24, 2018
geweldige ligging, vriendelijk, behulpzaam personeel, heerlijk gegeten, goed geslapen.
7.5
Van Der Meulen
2
Nederland
november 22, 2018
Medewerkers heel vriendelijk en behulpzaam. Matrassen veel te zacht. Ruimte naast de bedden te krap, het kostte moeite om het bed in te kunnen komen.
9.0
Berrens
1
Nederland
november 20, 2018
Genieten in een heerlijke omgeving met alle nodige voorzieningen.
6.3
Van Hoorn
1
Nederland
november 15, 2018
Veel gezien in Noordwijk aan zee
Heel gehorige kamers dat viel tegen . Verder was het goed
8.3
De Leeuw
1
Nederland
november 14, 2018
mooie ligging aan de bouelvard, kamer verzorgd maar een beetje gedateerd, eten was voortreffelijk.
6.5
Specht
5
Nederland
november 14, 2018
Had er meer van verwacht .
Zeer kleine kamer niet verwacht. Slaap Kussen was wat aan de harde kant maar weg gelegd. Culinair arrangement Culinair menu voorgerecht prima hoofdmenu sober en nu niet direct om dit nu nog eens een keer te doen. Dessert in orde
7.7
Claassens
1
Nederland
november 13, 2018
Er werd gerenouveerd,en de kamers zijn gehorig.
Aankomst 0511-09112018.
7.8
Blom
1
Nederland
november 12, 2018
Fijne dagen gehad (met hond)
Hotel goed, op superlocatie en zeer vriendelijk personeel. Super ontbijtbufet! Kamer netjes maar badkamer gedateerd en door veel hoekjes en stripjes niet schoon te houden. Er worden momenteel badkamers gerenoveerd dus we denken dat het in de toekomst wel goed komt.
8.8
Van Ree
Nederland
november 12, 2018
We hebben genoten van het uitzicht.
Wij hadden een kamer met zeezicht gereserveerd. Bij aankomst werden wij ingeschreven op kamer 125. Maar......de sleutel was zoek. Toen werden wij ingeschreven op kamer 119. Daar aangekomen openbaarde zich een grote teleurstelling. Een donkere kamer met een piepklein raampje uitziend op de overkapping van de entree en een heel klein stukje zee. Moesten we daarvoor € 10.00 per nacht meer betalen? Toen we dit bij de receptie meldden kregen wij de reservesleutel van kamer 125 om te kijken of die beter was. Vreemd dat de deelnemers van de receptie dat zelf niet weten, namelijk een verschil van dag en nacht: een lichte kamer met vijf grote ramen en een balkon. Dat was zeker een zeezichtkamer! En dat allemaal omdat de vorige kamerbewoners zo dom waren geweest om de sleutel mee te nemen! Mijn advies: geef nooit kamer 119 als kamer met zeezicht, dat is een blamage en laten de receptionisten weten wat ze doen. Verder hebben we op kamer 125 genoten want het was nog prachtig weer ook.
4.6
Schouten
2
Nederland
oktober 29, 2018
Eens maar nooit meer
We kwamen in een vies rook slaapkamer. We kregen na flink aandringen toch andere kamer. Parkeer gelegenheid paar straten achter hotel bij Vomar winkel die ons weg stuurde. Was niet duidelijk waar we konden parkeren. Moesten 15 euro per dag betalen voor parkeren. Eten was slecht. Veelste taaie biefstuk met een paar patatjes, zonder groente en mayonaise. Later sla die we nog eens extra moesten betalen. Alleen ontbijt was goed. Er verbleven honden op slaapkamers, terwijl er overal tapijt lag. Erg vies!!!
7.5
Verhoog-Tillema
2
Nederland
september 10, 2018
helaas kregen we een slechte kamer maar golden tulip heeft dat hersteld
had een kamer zonder balkon en met bad waar de douche inzat. Dat is op mijn 83ste niet verantwoord. Receptie was zo coulant ons een andere kamer te geven.
7.8
Martens
1
Nederland
augustus 13, 2018
ontbijt en diner prima. Onze kamer was helaas zeer gehorig.
parkeren was een verschrikking. Bij aankomst betaald voor parkeren, 2 uur moeten wachten voor een parkeerplek bij vomar.
7.1
Van de berg
1
Nederland
juni 22, 2018
Fijn hotel
Fijn hotel, kamer was groot maar wat oubollig zoals ook de rest van het hotel. Ontbijtbuffet was heerlijk. Bij het diner kon je niet kiezen dat vond ik wat minder.
6.3
Van Zwam
2
Nederland
juni 20, 2018
Heel kleine kamer, heel klein bed. Te weinig handdoeken (1pp). Hotel erg gedateerd. Personeel erg vriendelijk. Mi geen 4 sterren waard.
9.3
Smeets
4
Nederland
juni 15, 2018
Geweldig weekend gehad. Vriendelijke medewerkers. Mooie kamer.
7.5
Venrooij
1
Nederland
juni 04, 2018
Leuk hotel. Prima ligging.
Kamer was te klein en te warm. Geen airconditioning. We hadden een kamer aan de zeezijde moeten nemen.
8.9
Jellema
2
Nederland
mei 23, 2018
We hebben fijne dagen gehad. Een minpuntje was de kamer. Erg klein voor twee personen
8.9
De Heus
2
Nederland
mei 09, 2018
Heerlijke dagen gehad.
7.7
Van Harten
2
Nederland
mei 08, 2018
7.9
Van den Eijnden
1
Nederland
april 23, 2018
Door de ligging alleen al???
Wij hadden kamer 110. Hopelijk nooit meer aan die zijde. Op het platte dak onder ons kwamen diverse uitlaten van afzuigers e d. De lucht in deze kamer was erg onfris. Ook was er gerookt in die kamer, de peuken lagen onder het raam, op het platdak. Een extra lucht verfrisser zou wenselijk zijn. Daarnaast, wij hebben dit ook gemeld, was de vitrage niet om aan te zien. Helemaal gekreukt, en niet schoon. Dat je dit tegen komt in een goedkoop hotel??? Maar toch niet bij Golden Tulip. Wat wij zeker ook nog willen zeggen, komplimenten voor het personeel. Niemand uitgezonderd.
6.7
Brummel
1
Nederland
april 07, 2018
Niet leuk
De kamers waren niet schoon. De badceldeur was te vies om aan te pakken. de knoppen van de doorspoeling van het toilet waren ook vies. Het zou handig zijn als er handgrepen in de doucheruimte waren. We hadden geen balkon, wel uitzicht op de zee maar ook op peuken en we op het platte dak. Bij de receptie gaf men ons gelijk. Hiervoor gaan wij niet voor een gezellig weekend. Bij de receptie kregen we een glas wijn vergoed voor het ongemak. Jammer!
8.7
Van Beek
1
Nederland
maart 22, 2018
Fijn verblijf, heerlijk gegeten.
Inrichting kamer sober. Voor twee personen zijn twee comfortabele stoelen wel prettig.
7.5
Souren
1
Nederland
maart 19, 2018
Tijdens de renovatie van de hotelkamers op de 3e verdieping voor de actieprijs van Goedverblijf.nl een goede deal.
Voor de laagste prijs krijg je natuurlijk niet de eerste rang. Het hotel werd gerenoveerd tijdens ons verblijf (zonder noemenswaardige hinder voor ons) en dat is ook wel nodig. Onze kamer en vooral de badkamer was erg oubollig. Een koelkastje op de kamer ontbreekt. Koffie en thee wel gratis aanwezig. Ook werden wij geplaatst in de kleinste kamer (154) die het hotel heeft. Mogelijk wegens het betalen van deze lage actie prijs? Wegens het ontbreken van een voorportaal in de kamer is het nogal gehorig naar de gang. Parkeren is slecht geregeld. Je moet er voor naar de openbare parkeerplaats bij de Vomar supermarkt en betaalt gewoon de volle dagprijs van die parking aan het hotel (15,- euro per overnachting). Zelf daar parkeren met 'Parkmobile' is handiger en goedkoper. Zelfs bij het in- en uitchecken moesten wij op de boulevard betaald parkeren omdat de firma's die het hotel renoveren constant de gratis 15 minuten parkeerplekken voor de ingang van het hotel bezet houden van vroeg in de ochtend tot laat in de avond. Het één maal inbegrepen 3-gangen diner was prima, maar wel louter kleine senioren porties. Voor ons geen probleem, maar wel iets voor anderen om rekening mee te houden. Drankjes in het hotel zijn aan de hoge kant geprijsd. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Bedroevend en lachwekkend was het gedoe met de zakjes bestek + servet bij het ontbijt in buffetvorm. Het personeel liep hiermee van tafel naar tafel. Gingen gasten aan een niet gedekte tafel zitten dan brachten zij deze zakjes van een andere tafel. Vervolgens gingen daar weer gasten zitten, enz. Doe het simpel en zet bij de borden die je zelf van het buffet moet meenemen ook een mand met deze bestek/servet-zakjes en het personeel heeft daar geen omkijken meer naar. Maar dan wel hopelijk meer tijd om te signaleren dat de melk in de koffie-apparaten op is. Het ontbijt was verder goed, hoewel een 'hollandse ommelet' niet zou misstaan en wat van gebak er ook bij mag. Na de renovatie van alle kamers komen wij graag voor deze prijs nog een keer terug.
8.5
Alkema
5
Nederland
maart 15, 2018
heerlijk, goed gelegen aardig personeel
alles waren we eigenlijk blij mee, maar een paar dingen hebben we toch opmerkingen over: - waarom is er niet gezegd dat er verbouwd zo worden terwijl wij er waren voor slechts 1 weekend Dat was erg hinderlijk - de uitleg van hoe we de parkeerplaats moesten vinden, was erg onduidelijk, terwijl het zo makkelijk heel duidelijk had gekund - de douche was opzich heerlijk, maar wij kregen de grote douchekop niet aan Op zich dus was het een heerlijk verblijf, maar deze dingen vonden we jammer....
8.3
Van Holland
1
Nederland
maart 14, 2018
We hebben het erg naar onze zin gehad!
7.7
Verwoert
Nederland
maart 13, 2018
Goede ontvangst verder was alles naar wens?
7.7
Plugge
7
Nederland
maart 13, 2018
Helaas geen zeezicht, het was die week erg koud!
De kamer was niet erg warm ik moest dicht bij de verwarming zitten! Op de website stond dat er ook een solarium was! Ik hoorde lawaai van een motor die steeds aan sloeg vanaf het dak waar ik op uitkeek! Het eten vond ik eenzijdig! Verder prima verblijf!
7.9
Hartigan
5
Nederland
maart 12, 2018
Was erg leuk
Erg leuk gehad,personeel was top
8.0
Van Wijk
1
Nederland
maart 10, 2018
lekker eten in mooie brasserie, goede service
kamers wel beetje gedateerd, maar schoon en goede bedden door extreme kou (-10) was het in de lounge van het hotel ook erg koud
7.8
De Lange
1
Nederland
maart 07, 2018
prima naar ons zin gehad, vriendelijk personeel!

Contact

Vragen of telefonisch reserveren?
We staan klaar om uw vragen te beantwoorden!

Telefoon: +31 (0)85 489 90 19
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Online chat: start de chat

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.30 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur