Hotel De Postelse Hoeve

Doctor Deelenlaan 10, 5042 AD, Tilburg, Noord-Brabant, Nederland

Beoordeling van Hotel De Postelse Hoeve

Totale hotel score:

7.8
Gebaseerd op 39 beoordelingen

Beoordelingen zijn geschreven door gasten na hun verblijf bij Hotel De Postelse Hoeve.

Opbouw score Hotel De Postelse Hoeve :

Algemene waardering

7.9
 

Ligging

7.6
 

Service

8.1
 

Verhouding prijs/kwaliteit

8.1
 

Eten

8.2
 

Kamers

7.2
 
Resultaten 1 - 39 van 39
6.8
Van de velde
België
februari 21, 2019
goed verblijf gehad maar kalmers zijn toe aan opknapbeurt
5.7
Pelswijk
7
Nederland
januari 19, 2019
Het was ok
Vreemde manier van bedienen. Ik had het trappe arrangement gekocht. De eerste avond van het diner gaf ik aan wat mijn kamer nummer was. Ik kreeg een tafel toegewezen en de menukaart. Ik stelde mijn menu samen. Tijdens het wachten daarop kwam een medewerker naar mij toe om aan te geven dat ik een arrangement had dus niks mocht kiezen, maar dat er in het arrangement al een menu is samengesteld. Natuurlijk was ik teleurgesteld . Mij werd gevraagd of ik toch hetgeen ik besteld had wilde eten. Toen ik daarop ja zei hoorde ik dat ik meer moest gaan betalen en voortaan zeggen dat ik een arrangement had. Heel raar allemaal. Op de tweede avond besloot ik buiten het hotel te eten lekker en goedkoop. Wat de wc betreft: een wc borstel zou wel fijn zijn en een werkbare leeslamp boven het bed, zodat er ook gelezen kan worden voor het slapen gaan.
8.7
Scheltus
Nederland
december 07, 2018
prima voor die prijs. administratie onvoldoende/schijn-onbetrouwbaar!(foutje vanE 60.00)
7.8
Vastenburg
1
Nederland
december 03, 2018
Goed, niet echt gezellig, goed eten, vriendelijk.
Douche in ligbad. Niet fijn! Grote kans op uitglijder!!
6.7
Averdijk
5
Nederland
november 22, 2018
Prima voor het geld
Bed erg smal en kamer best verouderd, nachtkastje en kleding kast. Geen kapstok of haakje waar je de jas op kunt hangen.
7.5
Schipper-Baptist
2
Nederland
november 16, 2018
goed hotel in verhouding tot de prijs.
diner was bij de prijs inbegrepen en dat was te merken: waterig soepje matig visstoofpotje, niet gare aardappeltjes, klein beetje overgare boontjes matig toetje. ontbijt was prima: goed brood, voldoende beleg. Goede koffie. hotel was gemakkelijk te vinden, had jammer genoeg geen info beschikbaar over de stad of over buslijnen. Er was wel voldoende parkeerruimte beschikbaar.
7.8
Brandsma
2
Nederland
oktober 24, 2018
vriendelijk behulpzaam ontvangst, zeer goed eten
Bij aankomst bleek dat we niet een kamer met 2 aparte bedden kregen toegewezen, terwijl we dit hadden aangegeven bij de aanvraag. Uiteindelijk na enig aandringen en gepuzzel toch kamer met 2 aparte bedden gekregen. Personeel was zeer behulpzaam. Het 3 gangen diner was beide dagen uitstekend. Ontbijt eerste ochtend zeer goed en uitgebreid. Op de tweede ochtend was er een grote groep voor ons geweest waardoor er al om 9.45 uur geen brood, eieren, spek, vruchten, yoghurt meer over was (terwijl je kon ontbijten tot 10.30 uur). Na fors aandringen werd er iets geregeld en werden later excuses aangeboden. Al met al een goed verblijf gehad, vriendelijke mensen en goed eten.
7.8
Booi
1
Nederland
oktober 08, 2018
Prima hotel. Vriendelijke ontvangst. Goed eten.
7.8
Bremer
1
Nederland
oktober 02, 2018
goed,eenvoudig hotel, een beetje gedateerd,vloerbedekking sleets en verouderd. Kamer vaststaande bedden die iets te smal zijn en waarvan de matrassen ook aan vervanging toe zijn.
Zie boven. Correct en vriendelijk personeel
8.2
Bos
1
Nederland
september 25, 2018
Aanrader vonden alles goed. Alleen de kamer was en min punt.
Tv de zenders waren van slag. klopte niet met de afstand bediening Alles stond kris kras door elkaar. Vloer kraakte aan alle kanten en de verlichting lampen bij het bed ontbraken. Kamer 140 raam ingang kant nakijken En de lantaren bij het raam van kamer 140 gaat aan en uit de hele nacht
7.3
Penterman
Nederland
september 17, 2018
Het ging om een mooie aanbieding. Zie onderstaande opmerkingen.
We kwamen op dinsdag aan en omdat het goed weer was, besloten we het welkomstdrankje op het terras te genieten. Bediening bleef uit. Navraag gedaan. Een serveerster kwam het terras op, ruimde een tafeltje af, keek niet om zich heen en verdween weer. Even afgewacht en weer nagevraagd. Grote huilbui tot gevolg bij de serveerster, die een stagiaire bleek te zijn en het werk niet aankon. Het was trouwens niet te druk voor een persoon. We vroegen ons toen wel af hoe stagiaires worden ingewerkt. Diezelfde vraag kwam ook 's avonds bij het diner weer op, want we hebben bijna tweeëneenhalf (2½) uur moeten wachten voor de drie gangen waren uitgeserveerd. We hadden toen geen zin meer om een extra drankje te drinken, want de wijn was inmiddels warm geworden. De volgende dag kwamen we van een dagje uit op onze kamer en toen bleek er in de badkamer op een handdoek een lege pindakaasemmer te staan met daarin een andere handdoek. Lekkage? Het werd ons niet meegedeeld en we hebben het er maar bij gelaten. Die avond was het minder druk in het restaurant en nu werd het eten wel vlot uitgeserveerd.
8.8
Vandeplassche
1
België
september 14, 2018
Heel goed verblijf !
Jammer van het vaste bezoekuur op de 2de dag (La Trappe Arragenement). Dit zou op voorhand gecommuniceerd kunnen worden.
8.2
Tillemans
2
België
september 10, 2018
Vriendelijke ontvangst, prima prijs/kwaliteitverhouding.
Een van onze reisgenoten diende glutenvrij te eten, hier werd voldoende rekening mee gehouden. Dank u wel.
9.0
Schmidt
1
Nederland
september 10, 2018
prettig, gastvrij
Fijne fietsomgeving
8.2
Van de Kerkhof
België
augustus 10, 2018
Viel best mee.
De kamer was dik in orde , maar de badkamer heel onpraktisch. Waar blijven met de toiletzakken en de natte handdoeken ? Een wc borstel om eventuele sporen uit te wissen zou nuttig zijn. De ontvangst bij aankomst in de voormiddag liet te wensen over alsook de beloofde fietsroutes.De bediening in het restaurant daarentegen was super. Een overdekte fietsenstalling zou ook wenselijk zijn.
8.2
Kramer
1
Nederland
augustus 09, 2018
Een prettig hotel voor een weekendje weg
Ook een mooie oplossing om de fietsen 's nachts binnen te kunnen parkeren en op te kunnen laden.
8.2
Schlosser
1
Nederland
augustus 08, 2018
Goede kamer met airco, goede service.
8.7
Brons
1
Nederland
augustus 07, 2018
prima ontvangst met mogelijkheid om in het arrangement andere dagen te gebruiken ( bijv. voor bezoek aan brouwerij);
zeer goede service; upgrade vanwege warme weer naar kamer met airco. en vervolgens alert ingespeeld op defect deurslot door nog verdere upgrade.
7.5
Godderis
1
België
juli 30, 2018
Vriendelijk en proper.
7.7
Kats
2
Nederland
juli 12, 2018
Aangenaam verblijf gehad ,
Helaas was onze boeking niet in hun systeem opgenomen en er nog een kamer geregeld moest worden . Ook stonden we niet op de restaurantlijst. Heb er bij terugkomst over gebeld met "Goed Verblijf" en de schuld lag bij het hotel .
9.7
Broens
1
Nederland
juni 27, 2018
Voor ons kwam ook de ligging goed uit vanwege ander planning.
Hierboven moet de aanduiding nvt iets naar rechts (spatie!). Nu lijkt het alsof wij het kindonvriendelijk vinden en met een 0 waarderen.
8.2
Ombelets
1
België
juni 19, 2018
goed gelegen, vriendelijk personeel. kamers netjes en correct.
We hadden het "La Trappe" arangement, spijtig elke avond waren het frieten, waarom niet eens pasta, puree enz;..... Ze zouden moeten rekening houden indien mensen meerdere dagen blijven niet alleen de groenten vlees en vis aan te passen maar ook de bijbehorende groenten zoals aardappelen enz. aan te passen. Verder waren de menu's heel lekker en verzorgd.
7.5
De Jong
1
Nederland
juni 15, 2018
Prettig verblijf
In kamer 132 was de rookmelder afgedekt met een sok, en hierdoor buiten werking.. Kontrole vooraf zou wenselijk zijn. Er was geen toiletborstel aanwezig. Verder geen bijzonderheden.
8.2
Melissant
1
Nederland
juni 11, 2018
8.8
Cornille
1
België
juni 04, 2018
7.2
Kok
1
Nederland
mei 25, 2018
Prima hotel, kamers wel gedateerd.
8.0
Conradi-van der Burg
België
mei 18, 2018
7.8
Van de voorde
1
België
mei 16, 2018
Vriendelijk onthaal. Lekker eten. Uitgebreid ontbijtbuffet.
8.0
Buitelaar
7
Nederland
januari 12, 2018
Badkamer kon wat meer op de hygiëne gelet worden .Bed vervangen misschien?
7.3
Geertsema
Nederland
november 19, 2017
Goed familie hotel prima parkeergelegenheid
Smeren deurdranger van de badkamer
8.5
Massie
1
België
oktober 27, 2017
opperbest voor die prijs - lekker eten
voor ons (wandelaars en fietsers) is het hotel minder gunstig gelegen.
8.0
Van der Vegt
1
Nederland
september 18, 2017
gezellige tijd gehad, goede kamer, lekker eten
8.8
Van der Klugt-van der Maden
7
Nederland
september 04, 2017
Brabantse gastvrijheid
6.7
Catteau
1
België
augustus 20, 2017
Proper en service correct
Kamers zouden een opknapbeurt mogen krijgen (o.a. vloertapijt eruit) Betere geluids isolatie van de vensters aan de drukke straatkant
9.0
Herik
Nederland
augustus 04, 2017
9.2
Maes
1
België
augustus 03, 2017
Aangenaam te verblijven en vooral zeer vriendelijk personeel
Geen
6.7
Gies
1
Nederland
juli 28, 2017
Goede kamer ver lopen met de rollator
Een kannetje kraanwater van 3€ vonden we onsympathiek
6.8
Geerling
1
Duitsland
juli 20, 2017
Lekker eten!!! Kamer donker en klein.
5.0
Van Beek
1
Nederland
maart 31, 2017
Wel een tegenvaller. Bezoek La Trappe was wel geweldig
Helaas hebben wij deze keer een wat mindere ervaring met Goedverblijf. - Bij het inchecken kregen we bijna geen info (receptioniste leek geen goede bui te hebben), zodat we de volgende ochtend bij een andere receptioniste alle benodigde informatie moesten navragen ( en gelukkig wel door een aardige dame te woord werden gestaan) - We mochten helaas het prachtige restaurant niet gebruiken. Gasten met een arrangement worden hier gestigmatiseerd en in een achteraf zaaltje geplaatst. Argument van het personeel was dat het restaurant altijd vol zit.... nou op beide dagen was er bijna niemand. Slechte zaak. Ook geen reclame voor het hotel. Meer gasten in het restaurant (aan de drukke straatkant gelegen) is een goede reclame lijkt ons! - En jammer dat er geen keuze was uit 2 voor- en nagerechten. Beetje karig zo - Hotel in het geheel wat gedateerd. Onze vorige ervaring bij het Elshuys was stukken beter. We adviseren Goedverblijf dan ook voor de Postelse Hoeve geen arrangementen aan te bieden.

Contact

Vragen of telefonisch reserveren?
We staan klaar om uw vragen te beantwoorden!

Telefoon: +31 (0)85 489 90 19
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Online chat: start de chat

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.30 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur